A TECNOL estem compromesos amb la constant innovació dels nostres productes, sent fidels a mantenir uns estàndards de sostenibilitat com a empresa col·laboradora amb l’Agenda 2030.
En aquesta ocasió, anunciem el llançament d’una nova gamma d’enllumenat, composta per fanals que funcionen amb energia solar o híbrida. Aquestes lluminàries incorporen tecnologia avançada, com a sensors que ajusten automàticament la intensitat de la llum i càmeres de videovigilància. Continua llegint per conèixer tots els detalls!
- TQ Luminaria Solar Fénix (30W – 5700lm o 60W 11400lm)
El primer dels nous productes és el fanal TQ Luminaria Solar Fénix, dissenyat amb un cos d’alumini, que el fa resistent a qualsevol inclemència meteorològica. És ideal per a zones sense accés a la xarxa elèctrica, ja utilitza la llum solar per al seu abastament. Gràcies al seu panell monocristal·lí, permet la càrrega fins i tot en dies ennuvolats per garantir un funcionament continu durant qualsevol època de l’any.
A més, aquest fanal incorpora un sensor de moviment PIR, que ajusta la intensitat lumínica al 100% en detectar moviment i al 30% en absència d’aquest, optimitzant-ne el consum energètic. És ideal per a parcs, jardins, places o camins públics o privats, destacant les zones on l’estesa elèctrica no està disponible.
- TQ Luminaria Híbrida Fénix (30W – 5700lm o 60W – 11400lm)
El fanal TQ Luminaria Híbrida Fènix ofereix els mateixos avantatges i característiques que el fanal TQ Luminaria Solar Fénix, amb l’afegit addicional de la tecnologia d’alimentació híbrida. Això permet l’abastament tant de l’energia solar com de la xarxa elèctrica, i és útil tant en zones amb subministrament elèctric com en llocs aïllats.
- TQ Luminaria Solar Vega (25W – 4500lm o 47W – 8500lm)
Aquest fanal intel·ligent, amb un cos d’alumini, funciona amb llum solar i compta amb un sensor de moviment PIR per a més eficiència. Inclou una càmera 4G que grava en HD (1440p) amb una rotació de 350 º. Connectada a l’aplicació “Eseecloud”, permet videovigilància en temps real, detecció de moviment i enregistrament.
- TQ Luminaria Solar Lyra (18W o 27W)
La TQ Luminària Solar Lyra, fabricada a ABS, és una opció autònoma ideal per a zones sense xarxa elèctrica. Ofereix protecció IP65 davant de pols i aigua, llum freda (6500K) i una càrrega completa en 4-6 hores.
- TQ Luminaria Celestis (40W – 5800lm)
Amb un disseny clàssic i tecnologia LED moderna, aquest fanal és perfecte per a places, carrers o àrees comercials. La seva llum càlida i durabilitat la fan ideal per a àrees residencials.
- TQ Proyector Antila (100W – 11000lm o 300W – 33000lm)
El TQ Projector Antila és un focus LED orientable amb cos d’alumini i vidre, ideal per a exteriors. Ofereix protecció IP65 i IK08 contra aigua, pols i impactes. És adequat per a pàrquings, estadis o façanes.
- TQ Luminaria UFO Orion (240W – 31200lm)
Dissenyada per a ús industrial, aquesta lluminària de llum freda (6000K) és ideal per a oficines, hipermercats o magatzems. Ofereix protecció IP66 davant de pols i aigua, combinant potència, eficiència i durabilitat.
Amb aquesta nova gamma d’enllumenat, TECNOL reafirma el compromís amb la innovació per transformar la il·luminació i l’enllumenat públic.