El passat divendres 6 de setembre, a la nostra seu corporativa de TECNOL – MaserGrup vam celebrar la XXVIII edició del Seminari de Vendes, juntament amb tot el nostre Team TECNOL, fins i tot el nostre equip comercial que treballa per tot el territori espanyol.
La jornada va començar a primera hora després de la benvinguda, amb la ponència del convidat especial en aquesta ocasió, David Baró. Llicenciat en Ciències de la Informació, amb un màster en Màrqueting, formació al Programa d’Alta Direcció d’Empreses i una àmplia experiència en grans empreses com Nestlé, Volkswagen o Banc Sabadell, va ser l’encarregat d’aprofundir en les tècniques de vendes. La seva ponència no només ens va inspirar a continuar millorant, sinó que també ens va aportar noves tècniques de vendes i coneixements de la seva experiència.
Després d’aquesta enriquidora xerrada, dediquem el matí a conèixer detalladament els nous productes que hem desenvolupat aquests últims mesos a TECNOL. En aquestes presentacions no només vam poder conèixer detalladament les qualitats i característiques de les noves solucions. També vam poder contrastar i compartir experiències i coneixements entre els membres de l’equip de vendes per conèixer les necessitats dels nostres clients i dels mateixos comercials. A més, acabem amb una demostració dels nous productes per conèixer en profunditat les seves funcions i aplicacions. Un coneixement del producte i les seves utilitats és fonamental per al nostre equip de vendes i la seva feina.
Aquest seminari de vendes no només ens va permetre formar-nos i conèixer millor les nostres pròpies solucions, sinó que també ens va recordar la importància d’estar sempre un pas endavant en un entorn tan competitiu com el nostre. Estem convençuts que el que s’ha après i compartit entre els nostres equips tindrà un impacte molt positiu en els resultats de TECNOL durant els mesos vinents.
Meetings estratègics
Aquests seminaris que celebrem de forma periòdica ens permeten aprofundir en el coneixement dels nostres productes per part dels comercials. També són una gran oportunitat perquè aquests ens facin arribar les necessitats dels nostres clients de forma més directa, poder debatre sobre les experiències viscudes i també, poca cosa, fer de team building. Per acabar i continuar compartint grans moments, aprofitem per fer un esmorzar amb tot l’equip i posar punt final a aquesta jornada.